måndag 11 april 2011

Sol i Vasa

Hej på er! Det var verkligen längesen sist! Helgen var full med program, jobbade hela lördagen för att sedan ta en vända till Cella och träffa trevliga människor. På söndag skulle kläder lämnas av till Ritz inför modeshowen. Gissa hur lost man kände sig där bland alla tremeterlånga människor sen! Men jag fick Mollyplaggen överlämnade och vi kunde köra vi upp till Jeppis för att fira pappa som fyllde 46 år! Det bjöds på god mat och till efterrätt bakade jag och * äppelsmulpaj - suverän kväll!

Idag har jag sprungit och postat kläder för Seven Roses. Efter det har jag egentligen bara lunchat med mig själv och njutit av Vasa nio grader plus! Solen skiner som aldrig förr i solstaden och runtomkring börjar uteserveringar ploppa upp.
Nu har jag satt kycklinggratängen i ugnen och hoppas på att allt går som det ska och att inget bränns. Det är ändå två hungriga män som står på spel här.

Med det sagt är det nog bäst att kolla ugnen nu....

Inga kommentarer: