onsdag 6 april 2011

I wish you would call

Har pluggat hårt i några timmar nu. Kände flow i några timmar och trodde klockan var 22. Nope, klockan är snart midnatt och jag är trött. Dessutom har jag ännu massor att göra och massor att läsa och jag känner inte riktigt att timmarna räcker till. Vet inte när jag ska hinna packa för en vecka i Vasa och från och med måndag vet jag inte heller var jag ska bo i Vasa under kommande vecka. Så om någon känner för att låna en madrass eller en soffa till mig under min vistelse - måndag förmiddag till fredag eftermiddag, säg till! Jag lagar god mat! ;)

Har ett hål i mitt bröst idag. Det är ett tomrum i sig att inte få höra någons röst, speciellt inte en röst man blivit van att höra i örat varje kväll innan man slår fast ögonlocken. Nu hör jag bara ekot där under revbenen när jag andas och pratar med mig själv.
Men detta är bara en kväll. Och jag måste tänka positivt. Lätt för en pessimist att säga, va?

Suck.. näe. Nu lägger jag mig.

Inga kommentarer: