onsdag 20 april 2011

.. och jag ska bära dig, när du är svag

Mamma tipsade mig en gång om denhär låten. Den ger mig tröst just nu.
Det är verkligen en tung dag idag.




Var inte rädd
Jag går bredvid dig
Kom ta min hand
Jag håller i dig
Här i min famn
Kan du våga tro
Sänk dina murar
Jag ger dig ro

För att jag älskar dig
Så som du är
Å jag vill ge dig allting
Jag har
Å låt mig få bära dig
När du är
Svag
För du betyder allting för mig

Va inte rädd
Jag går bredvid dig

Nu är jag din
Och nu kan jag andas
Här blir jag kvar
För här vill ja stanna
Se på oss nu
Livet är vårt
Ser du den framtid
Som vi
Vi kommer få

För att jag älskar dig
Så som du är
Och jag vill ge dig allting
Jag har
Å låt mig få bära dig
När du är svag
För du betyder allting för mig

Ja jag ska älska dig
Så som du är
Å jag vill ge dig allting
Jag har
Och låt mig få bära dig
När hoppet sviker
Du betyder allt för mig
Var inte rädd
Jag står bredvid dig
För du betyder
Allt
För mig

2 kommentarer:

Sabina sa...

den e fö fin dendär låten! man kan ju böri pyl bara av att hör den :) ring bara ifall du vill prat<3

Saray sa...

Tack, fina du! <3