måndag 3 januari 2011

12 o'clock

Godmorgon people! Sitter T:s soffa och inväntar ett uppvaknande. Stackarn var på jobb i elva timmar och fick dessutom komma och agera stöd på arbetstid åt mig. Jag drömde den vidrigaste av mardrömmar och jag är bara glad att natten är över. Mår illa ännu när jag tänker på det..

Idag snöar det, rätt så mysigt nog, det blir att dra vidare idag. Jag njuter verkligen av denna ledighet! Ni får förresten inte glömma kika in på bloggen runt fredag, kommer sätta upp lite nyårsbilder då, både här och på Facebook.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Att du ens täcks ring åt honom....

Anonym sa...

Väntar på bilderna :) Hoppas mardrömmen var en engångsföreteelse!

Saray sa...

Att jag täcks ringa åt honom? Hur menar du? Jag ringde Tony då jag visste att han hade ett elva timmars skift där han största delen inte har mycket annat att göra än sitta vid datorn och vänta på flygplan. Bad honom prata om något som skulle få honom på andra tankar, efter samtalet ringde han upp och sa att han var påväg hemåt fram och tillbaks eftersom han ändå inte hade annat att göra på två timmmar. Det är jag himla tacksam för. Det är fint att ha så fina vänner. :)

Anonym sa...

Fundera mest på när du skall våga klara dig själv?

Saray sa...

Klart jag vågar klara mig själv. :S Vem e du riktigt, människa?

Tryne sa...

Ingen klarar sig själv alla gånger, att begära hjälp är inte ett tecken på svaghet utan tvärtom!!

Anonym sa...

Håller me föregående talare!! Att man vågar fråga efter hjälp är ovanligt i detta land så håll fast i det!