torsdag 27 januari 2011

Frisörskor, hör upp?

Råkar det vara så att du e frisör/frisörska. Råkar det vara så att du är expert på problematiskt hår? Råkar det vara så att du har en aaaaaaning om vad jag ska göra med mitt hår? För, ska vi vara ärliga och uttrycka oss milt: Det ser för-------* ut!
(*sätt till ditt eget passande ord eftersom jag inte tänker svära i bloggen)

Jag tycker om att ha det rufsigt och så att de ser halvfixat ut, men då det är så svårt att fixa sånt hår! Pannluggen är ett dilemma för sig, hur länge dröjer det tills det HÅLLS ÅT SIDAN utan att dela sig snett på mitten av pannan och utan att jag måste dra och dra och dra för att det ska hållas minst en halv minut??!?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Moi !
Olen seurannut vähän aikaa sinun blogia, Ruotsia osaan todella vähän,mutta ymmärrystä paljon, sun blogi on tosi herttainen =)
Hius ongelmiisi, kannattaa mennä kampaajalle ohentamaan vähän otsa tukkaa,koska otsa tukkasi näyttää tosi raskaalta,niin siksi ne eivät pysykkään muodossa. Ohennus auttaa huomattavasti paljon ja tosi vähän lakkaa niin se antaa pitoa. =D Lycka till !
Chica ;D

Saray sa...

Voi, kiitos paljon avusta ja kommentista! :)

Anonym sa...

Hei,

minultakin löytyy ymmärrystä mutta ei kirjoitustaitoa. Mun mielestä sun otsis on aivan ihana ja tahtoisin saman tyylisen itsellenikin. Joten don't change a thing! :)