torsdag 27 januari 2011

En bloggares virtuella värld

Det är fint när folk kan förgylla ens dag på jobbet. Idag har jag haft ett tjugotvå minuter långt samtal med fina Åsa, det är verkligen skönt att ha jobbkompisar man funkar tillsammans med. Förra veckan fick jag fin uppmuntran av Sandra , som kom in på Blossom och i samma veva berättade att hon läser min blogg. Hon har, enligt mig en fantastisk, inspirationspeppande blogg! Gå in och kika på dessa, vettja!

Kul med bloggar, verkligen, vi har vår egen lilla värld här på nätet också och jag tycker det är så fint att vi kan peppa varandra och uppmuntra varandra genom fina ord och länkningar. Ganska sjukt egentligen hur man pratar om "länkningar och kommentarer" som fina presenter. Men de är presenter, åtminstone här i den virtuella världen.


Idag har jag på mig gårdagens tröja från JC, slitna byxor från Vila och Saloon Top from Odd Molly, ni ser väl hur intressesmurfarna antecknar, va?


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag blev så glad över att vi ännu får dela en butik, en annan, men ändå. Trevlig Vasa-veckända!

Åz