söndag 9 januari 2011

Escape for a while

Flykter från verkligheten är det nödvändigaste som finns just nu.
Mitt liv om två månader är oklart och några frågetecken blir utropstecken redan nästa månad, då måste jag alltså bestämma min nya rutt för åtminstone ett år framåt. Det lutar mot en flytt söderut, men inget är ännu slaget i sten.

Det stormar i mitt huvud just nu, rätt ordentligt och åksjuketabletterna ligger inte nära till hands. I morgon börjar en ny jobbvecka, och därför är det, idag, skönt med en liten flykt från verkligheten.

Livet är rätt underbart när det är komplicerat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur långt söderut ser det ut att bli? Inte alltför långt?

Saray sa...

Vasatrakterna tills vidare, men ingenting är som sagt klart ännu. Jag har ju jobbet kvar här och annat att tänka på innan det skulle bli aktuellt.