måndag 17 januari 2011

Min alldeles egna dag.

Hallå där i mörkret! Idag spenderade jag lite behövlig ensamtid med mig själv.
Skönt är det med familj och vänner men man får inte glömma sig själv. Så jag satte mig vid Café Fredrika med en bok, en kopp cappuccino och en skål torkade frukter efter jobbet och bara njöt i en dryg timme. Efter det gick jag på lite fönstershopping (och via Lindex som ni läste i tidigare inlägg), och sen till Citymarket och Prisma för att köpa en ny stylus (pekpinne) till min Nintendo DS. Som mandelmassa (eller sylt) på fastlagsbullen köpte jag hem ett nytt spel - Super Mario 64 - jag blev timewarped flera åååår tillbaks och vilken nostalgiresa sen! Kan knappt bärga mig till att få börja spela, så nu blir det att säga godnatt för idag och pröva lite innan det är dags för sängen.

En riktigt lyckad dag med andra ord.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du e ju nog söt som nörd också :D
//