fredag 14 januari 2011

Varför?

Jag kom över ett klipp på Youtube där ett par föräldrar låter göra hål i sitt barns öron.
Jag blir flyförbannad! Jag vet att jag inte ångrar mina hål trots att jag gjorde dem i rätt ung ålder. Men på ett spädbarn? Som inte ens kan säga nej ännu! Vad sjutton tänker människor med?! Är säker på att babyn couldn't care less om hon har stenar i öronen eller ej, det är så himla uppenbart att morsan bara ville "pynta" sitt barn lite! Skärp er människor! Det värsta är att detta inte är den enda filmen på samma typ av situation på youtube. Det fanns verkligen hur många som helst!


3 kommentarer:

Åppå Källbackan sa...

IDIOTI!!!! Åååh jag blir så arg jag också! :o

HANANAA sa...

men herregud :(( tycks finnas många idioter här i världen...

Malin Nyman sa...

Nej fyfan så jävla gräsligt gjort av föräldrarna!! :(