lördag 15 januari 2011

Ny sång på gång?

Hörni, jag har lite funderingar på att sjunga in något igen (OBS! Funderingar, nödvändigtvis inget som genomförs så långt att det kommer på nätet). Men hursomhelst, jag skulle behöva lite tips på vad ni, som faktiskt är de som ska stå ut med att lyssna på det, vill höra. :) Så hit me, får gärna vara i stilen nedan. Men gärna lite gladare och för de som sett på Grey's Anatomy och gillar låtarna de spelar där så har ni kanske ett litet hum om vad jag kan/vill sjunga.


Dessa två klipp är ändå närmare 1,5-2 år gamla så lite förnyelse kanske skulle vara på sin plats.

Denna förnyelse sker ändå inte förrän min röst är fixad igen, vilket lär dröja ett tag ännu, har redan nämligen försatt två kunder i hysteriskt skratt på grund av målbrottsliknande falsettvändningar och plötsligt stumhet mitt i en mening. Är inte särskilt förtjust i förkylningar kan jag säga.







Bjussar även på en halvkomisk gospellåt jag sjöng med kören förra vintern. Finns en längre version på Tuuuben men jag besparar er. ;)

5 kommentarer:

Erika sa...

Savage garden - Two beds and a coffee machine

Malin Nyman sa...

Jättefin röst har du! Och gospel e sjukt rolit att sjunga ju :D

Sku va kul o få höra dej sjunga nån svensk låt? Typ nån av Lars Winnerbäck eller Melissa Horn? :)

Saray sa...

Har faktiskt spelar in något med Melissa Horn. Tror det blir något sånt härnäst.. :) Tack så mycket!

fanny sa...

Wow, blir lika imponerad varenda gång jag hör dig sjunga. Du har en fantastisk förmåga att göra låtarna till dina egna och tolkar dem alltid så fint! :)Hoppas du fortsätter att spela in låtar och sätta dem hit på bloggen :)

Saray sa...

Tack Fanny! <3