söndag 2 januari 2011

Slappsöndag

Hej allihop! Har redan hunnit uträtta storverk här i Vasa, tog en nostalgisk joggingrunda längs vattnet och minnen vällde upp igen. Jag trivdes ju så bra här förra året! Så dumt att flytta bort då jag skulle ha kunnat söka jobb här i stället... Det lutar mot en Vasaflytt, men först måste jag se hur det går i februari. Väntan är inte så lång som man skulle tro...

Idag blir det film och häng med vänner. Stannar nog här åtminstone till tisdag, det är så skönt att vara ledig och jag är så utvilad redan idag att det kommer kännas skönt att jobba igen. Jag vill kunna njuta av mitt jobb och tänker inte bli försäljaren med det påklistrade leendet då jag vet att jag egentligen kan utstråla riktig entusiasm över det jag gör!

Nog om det, nu ska jag njuta av en skön söndag!

Ha det bra, ni!

Inga kommentarer: