tisdag 25 januari 2011

A little too late for brainstorming

Man får ju oftast snilleblixtar långt efter att de behövs. Men jag måste säga, varför sjutton kom jag inte på dethär med Pilttiburkmat under jul när man knappt fick sitta ner på grund av stressen! Det skulle ha varit helt perfekt att trycka i sig en burk som man snabbt kunde sätta under disken när man fick en kund. Det skulle hjälpt mig att hålla blodsockret något sånär jämt under tiotimmarsskiften.
Nu är det ju ingen point längre eftersom det är så lugnt, jag kan bra äta en femrättersmåltid här om jag skulle vilja. Dumt av mig. Nog för att de funkar som fina mellanmål ändå, de innehåller bra näring och vissa är faktiskt riktigt goda.
Nu blev jag dock plötsligt snål på en Rossopizza.

3 kommentarer:

Sanna sa...

Nam! Rossopizza! Min favorit är min egenkomponerade med tonfisk, räkor, skinka, ost och rödlök! Vilken föredrar du? :)

Saray sa...

Min favorit är helt klart pannpizzan med tomater, getost, ruccola, ost, lök och svamp! Blir helt till mig då jag tänker på den! Den fyllningen använder jag alltid på mina egna pizzor men då lägger jag lite parmaskinka på också. :)

Sanna sa...

Oj den har jag aldrig smakat.. Låter väldigt gott!! :)