måndag 24 januari 2011

Ute i djup snö

Jag har verkligen tagit mig snö över huvudet. Inget jag är stolt över men nu är det gjort. Finns ingen återvändo, eller jo, men den är himla smärtsam den och jag har ingen lust med det just nu. Gjort är gjort. Det gäller att hålla ut nu i två veckor för att vara exakt. Två veckor. Fy sjutton. Det roliga här nu är att jag i och med att jag sa detta fick pirr i magen och gåshud. Nervositet! För första gången! Jag hade lovat mig själv att inte bli nervös. Min kropp är himla opålitlig.


Idag är det första dagen på en Kokkolavecka igen. Finaste lillebror skjutsade mig till jobbet och vi lyssnade på en bränd skiva med låtar han valt ut och bränt ihop. Efter lite rock och fyra låtar Michael Jackson börjar ett alltför välbekant intro, Robin hade satt två av mina egna låtar på skivan! Blev så himla smickrad att jag fick en liten klump i halsen...

Nu ska jag sätta lite färg på mina ögonfransar innan jag rullar upp dörrarna för dagen.
Ha det good!

4 kommentarer:

en hanna sa...

vad händer om två veckor?? ;)

Saray sa...

Inget speciellt. ;)

a sa...

när börjar idol?

Saray sa...

Ingen aning, vet ni? Tror dom skulle börja sända det i teve i början av februari nån gång, om jag inte minns fel..