fredag 7 januari 2011

Today, I'm extra lovable

Hej alla ni fina! Nu har jag äntligen landat i Jeppis efter en vecka i Vasa, kan inte fatta att det är fredag igen, det har gått så fruktansvärt snabbt, allt. Men det har varit skönt och jag är ändå rätt utvilad vill jag påstå.

Hur är det med er?

Ville annars tacka för alla fina kommentarer, ni vet inte hur mycket de kan värma ibland. Får en sån egoboost här på bloggen ibland att det är grymt. Och jag har bara er att tacka för det. Jag hoppas ingen får en dålig bild av mig om ni träffat mig på stan, jag blir fruktansvärt blyg och börjar stamma om någon halvbekant hänvisar till mitt liv eller till just bloggen. Men jag ler så stort inombords att det är sjukt!

Just nu håller jag på att bearbetar nyårsbilder, samt en ny profilbild här på bloggen. Så hold on. Tar nog någon timme.


kram på er!

Inga kommentarer: