tisdag 25 januari 2011

Bloppis?

Kvällen och inkommande kvällar kommer spenderas enligt följande:
Tiotals outfitbilder kommer tas med min Canon, varav vissa av outfitsen kommer vara sådana jag slumpar bort för en liten eller lite större slant. Har tänkt göra det så länge och jag tänkte att jag prövar mig på detta nu innan jag tar steget till loppisborden.

Helt enkelt så att om man är intresserad av ett plagg så mailar man mig och så ser jag till att fixa det åt er på ett eller annat sätt, beroende på var ni bor. Vi gör inga stora grejer av det, men jag tror det funkar bättre om ni ser hur plaggen funkar på, eller hur? Sen de som verkligen inte funkar på min kropp säger ju sig ganska självt att jag inte vill ha och då får ni se dem på på en galge i stället. ;)

Är det en intressant tanke eller är det bara onödigt att lägga tid på enligt er? Tell me.


Lite i stil med dessa, dessa bilder är från prick ett år sedan tillbaka,
vilken stark kropp man hade då. Eller bara en olycklig sådan.




Inga kommentarer: