torsdag 6 januari 2011

Kram på er

Hej människor! Ååh, jag är verkligen så ledsen över att jag inte uppdaterat på flera dagar! Skäms nästan.
Är för tillfället stationerad i Vasa och njuter av en ledighet jag inte haft på MONTHS! Ni kan inte förstå hur jag har njutit! Är inne på min sista dag nu och i morgon bär det av tillbaks hem mot Jeppis. Hem till alla måsten och dagsplikter. Men det kommer kännas så mycket bättre att börja jobba igen nu när man haft ledigt. Jag har massor av energi att ge!


I morgon när jag kommer hem kommer jag att jobba direkt från morgonen, men efter det LOVAR jag fler uppdateringar, och bilder från det nya året!


Tänkte samtidigt fråga, vad vill ni att jag skriver mer eller mindre om? Något särskilt?

3 kommentarer:

Isa Fisa sa...

tycker du ska skriva om de som känns bäst den gången du skriver..eum..ja om du förstår:P roligare så än att du har ett skilt tema..typ :P

väntar btw på nästa tävling;P

Anonym sa...

Aww.. så när du far från Vasa så far jag till Vasa :O Synd..
Svårt att säga, de beror så på. De e intressant att läsa det mesta. Allt från vardagliga händelser till mer funderingar och dylikt.
// Random kille ;)

Anonym sa...

vet du vad, din blogg e underbar! du skriver på ett sätt som gör det intressant att läsa. Jag känner inte dig sådär personligen men genom bloggen så har jag fått en helt annan uppfattning om dig än vad jag tidigare haft från t.ex högstadiet :D