tisdag 26 oktober 2010

Bloglovin'

Ni som tycker om min blogg och följer den dagligen har väl inte glömt att det finns en liten grej ni kan klicka på här till vänster som gör att ni enkelt kan följa min blogg med bara några små knapptryck.
Det lättaste sättet är att scrolla ner tills ni kommer till rutan med andra bloggare som följer och klicka på "följ". Så klicka vettja! :) Skulle vara otroligt roligt att se hur många och vem som riktigt följer min blogg, och samtidigt är det ju trevligt att läsa era bloggar om jag får något namn på er. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle du inte sätta upp bilder från din helg..? Jarogalan och pepparkakebakningen? :)

Saray sa...

Jag vill så gärna göra det! Men mitt bildprogram på datorn har slutat fungera så jag kan inte ens sätta in bilderna från kameran till datorn.. tyvärr. :( Ska till Vasa idag och försöka åtgärda problemet..