tisdag 12 oktober 2010

??? Snö?




Jag är i chock. Det snöade ju för en timme sen! På taken ligger fortfarande ett täcke av snö! Bilden ovan togs för två minuter sedan. Det roliga i det hela är att igår när Lina och jag var på gymmet funderade vi på när man skulle inleda glöggperioden. Jag sa: "När första snön faller, då börjar jag.". När vi senare även varit på springrunda och mitt knä var så dåligt efteråt att det inte gick att gå på, sa pappa "spring inte på löpbandet före vintern, spring utomhus, fast det är där det tar sjukt." Och idag kom den. Den första snön. Är vintern här redan? Vi är ju lovade en smällkall vinter, men börjas det redan nu? I Oktober? Yikes.

Nu blir det gym med Linavännen, vi har inlett en nyttoperiod, kan berätta mer i korthet om den senare. När jag kommer hem ska jag även försöka smälla ihop ett inlägg om lägenheten. Fick en hel del respons på mitt senaste inlägg nämligen...



3 kommentarer:

Anonym sa...

ahh berätta mer om nyttoperioden. jag behöver inspiration!

Sanna sa...

nyttoperioder behöver inte innehålla träning träning träning. tro mej, de kan vara mer skada än nytta.
önskar dej en fortsatt trevlig höst!

Saray sa...

Men jag har inte sagt att den innehåller träning, träning, träning. Vi kommer ha en vilodag i veckan och ja, faktiskt köra lite intensivare inne i veckorna före Jul. Vi skippar sockret och långsamma kolhydrater som vitt bröd och skärpmat och satsar på fullkornsprodukter, nyttiga fetter och proteiner istället? Vad är det för dålig med det? Dessutom, jag HAR varit i viktsnurran och vet själv hur jag kan hamna dit igen, jag är försiktig för jag vägrar bli sjuk igen. Så lita på det.