måndag 4 oktober 2010

Jobbdag i Kokkola

Godmorgon på er! Har precis ätit min sedvanliga tallrik gröt med blåbär och honung och är nu alltså taggad inför allt vad dagen har att komma med. Det är nämligen så att min första dag av 6 i Kokkola denna vecka startar idag, och ni kan ju säkert förstå att det är lite skrämmande att som Jeppisbo åka till Kokkola och jobba där bland alla Kokkolabor. Man måste ju göra ett fint intryck så jag har på mig min nya topp från Odd Molly och en kofta jag tänker visa er någon annan dag som jag till och med drömt om för att jag velat ha den så mycket. Och tro mig, nu är jag inte alls så besatt som jag kommer vara redan i slutet av detta år. Beroende framskrider i rasande fart, inte bra, inte bra alls.

Ikväll ska jag försöka orka iväg till gymmet efter jobbet om jag inte kommer hem för sent.
Sen ser vi...

Ha en fin dag allihop, hörs när jag är hemma igen!



Inga kommentarer: