söndag 3 oktober 2010

Gameday

Hej på er! Eftersom mina två senaste inlägg var rätt IQ-befriade välkomnar jag mig själv tillbaks till verkligheten igen. Godmorgon och god dag. Gårkvällen var enormt rolig även om vi tjejer var lite galna. Har en hel del roliga videos från gårdagen och jag hade tänkt sätta upp en men nu visar det sig att min iPhoto laggar och inte alls vill samarbeta med mig, så det får bli en annan dag.

Idag är det enormt viktig dag. Dagen till ära tänkte jag baka muffins.. det slutade med att jag, efter en misslyckad plåt morots/ingefärs/valnötsmuffins gjorde om allt till en morotskaka. Nu måste jag bara inhandla lite philadelphiaost så kan jag göra en smarrig glasyr av den och kanske ge den till målgöraren för kvällen. Om en sådan kommer vill säga.

Ikväll är det med andra ord Jaromatch. Jag är totaltaggad, och nervös som aldrig förr.
Men det känns som att även om vi inte vinner ikväll så kommer Jakobstad vara nöjda denna gång, vi har fått hoppet åter, det har varit ett otroligt bra år, ett historiskt sådant närmare bestämt. Men vi hoppas ju såklart på seger. Jag vet att vi kan gå hela vägen, så HEJA JARO!

Nu ska jag fixa håret och leta fram något rött att ha på mig ikväll.
Vi ses på matchen!

Inga kommentarer: