lördag 16 oktober 2010

En uppmaning

Förlåt för dåligt uppdaterande. Har legat på dropp hela dagen. De tror att jag fick något i mitt vinglas igår. Var utslagen hela gårdagen och jag minns ingenting efter att jag druckit detdär halva glaset vin så jag vill passa på att tacka alla fina människor som hjälpte mig, Jenna som såg till att jag kom hem, och Sabina och Anne som tog mig till sjukhuset idag. Det är fint att ha vänner.

Men vart jag försöker komma med detta är, håll koll på era drinkar. Det räcker att ha blicken från den en halv sekund, oberoende om du dricker vatten eller alkohol, så kan någon ha hällt t.ex. ögondroppar i glaset, vilket är mycket giftigt och kan slå ut en med detsamma.

Jag hade tur igår att jag hade folk runt mig, det kunde ha gått mycket värre.

1 kommentar:

Isa Fisa sa...

Fick igår ett ansikte på en person som tydligen lägger ögondroppar i tjejers drinkar..han har tydligen drogat både min kompis och hennes kompis..så..Nu vet jag vem man ska se upp för i alla fall!