torsdag 7 oktober 2010

Poison

God dag människor...
Ilskan har släppt lite för stunden tack vare en god chai latte.. Det känns däremot som om kroppen skulle vara förgiftad då jag måste gå runt och vara arg hela tiden.. Eller, tja, måste och måste.. Men jag kan faktiskt inte hjälpa det. Nu ska ni inte missuppfatta, märkbart arg är jag nog inte, tror jag, jag bits inte, än. Men jag är så bitter inombords att jag mår illa.

Ikväll ska jag till fammo och färga hennes hår och äta blomkålssoppa.
Efter det vet jag inte. På Fredagkvällen tänker jag satsa på stjärnskådning..

Och, det var ungefär det jag hade att säga för denna gång.

4 kommentarer:

Anonym sa...

blir så lessen av att läsa att du e bitter inombords, ingen ska behöva vara bitter. har ingen aning om vad eller vem de e som får dig att må dåligt, men kämpa på. /nån som bryr sig på håll.

Life's what you make it. But it should be beautiful! sa...

:) bra kolumn i DT! Kanske nån fler än jag uppskattade kolumnen! dåliga dagar kan räddas med en glad kommentar! :) (lät lite som du skulle behövt en idag)

Saray sa...

Tack så jättemycket båda! Och nummer 2, du tog tydligen åt dig av kolumnen också! :)

Life's what you make it. But it should be beautiful! sa...

Tog åt mig jodå på viss nivå! Men har rätt länge vetat min personliga svaghet och de var det du skrev om! :/