tisdag 26 oktober 2010

Dagsplaner

Tillbaka på cafét, det går verkligen undan nu, har nog aldrig sprungit såhär mycket fram och tillbaka förut. Har ännu ett ärende via Blossom och via pappa inbockat, sen hem via och sen kaffe med tjejerna klockan 16. Sen hem och städan eftersom det inte blev så mycket av det igår. Och sen kaaaaanskekanske jag hinner på en löprunda. Skulle så gärna vilja iväg och springa, det bara spritter i benen!

I morgon hoppas jag på övning med Erik inför nästa veckas spelning. Och så blir det eventuellt lite bloggfixande med min söta jobbarkompis Cecilia. Äntligen gör vi slag i saken och fixar en blogg åt henne så att vi kan börja göra små samarbeten. Håll ögonen öppna inför det i framtiden! Det kommer bli great!

Idag kommer btw Jaropojkarna hem från sin kryssning igen. Måste säga att det är rätt skönt att inte ha någon att oroa sig över detta år. Eller tja, oroa sig kanske inte är rätt sätt att uttrycka det på.. Killen jag fick hem från resan hade nämligen supit fyra dagar i streck, inte duschat på fyra dagar och heller inte bytt kalsonger på dito dagar. No worries med andra ord, but still.



Ååh nu slog det mig! Killarna har ju basket ikväll! Jag får alltså träna OCH ha roligt samtidigt! Det var så längesen sist! Shit vad jag blev taggad nu!

Inga kommentarer: