tisdag 5 oktober 2010

Pirret

Dagen började lite bättre, tur är nu det... Har fått i mig en otroligt god fetaostsmörgås och kan bara upplysa om att man inte behöver ta något specialkaffe på Robert's eftersom deras vanliga kaffe redan är otroligt gott. Idag ska jag fundera ut något bra sätt att locka in kunder hit. Kanske jag hoppar x-hopp i korridoren eller ställer mig och sjunger utanför shoppen. Kom igen nu Kokkola! Visa vad ni går för!

Sen har jag börjat bli riktigt pirrig när det kommer till två av mina vänner som närsomhelst ska få barn. Det är förmodligen en fråga om dagar när det kommer till dem båda och jag sitter och funderar ut vem som mest sannolikt får först. Detta är härligare än på länge, nervositeten och pirret alltså...

Kram på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kram på dej å! // Pemm

Alina sa...

O kram av oss också! Jag hoppas att vi hinner först, gärna idag fast. :D p&k / Alina