lördag 23 oktober 2010

Cherry on top

Bättre sent än aldrig brukar man säga.
Tacka Sabina för nomineringen Cherry on Top. Det går alltså till så att man berättar om 3 saker som ligger en nära hjärtat. Och sen nominerar man 5 andra bloggare man tycker har det lilla extra...

So here goes..

1. Min familj. Men jag är tvungen att sätta fokus på min mor och min far här nu också. Måste säga att jag nog inte skulle klarat av att ta mig ur alla hundratals gånger jag hamnat i pisset om inte de skulle varit där i vått och torrt. Det finns inget jag hellre vill än att göra dem stolta, de gör allt för mig, då ska jag också göra allt för att de ska känna att de gör rätt i det. Jag älskar min familj mer än något annat.

2. Sången och musiken, ... och om jag i min tur inte haft sången att sätta ord och ton på mina twisted thoughts med skulle jag nog gått under redan. Jag är så otroligt tacksam över att jag fick en röst.

3. Jag är frisk. Min hälsa är i ett sånt skick att jag kan jogga när jag vill, träna nästan när jag vill, och framför allt, jag får möjliheten att mysa med hur många djur jag orkar med. Jag har alltid älskat djur och skulle en allergi sätta stop för det skulle det vara så otroligt jobbigt.



Jag nominerar:
Linda, Alina, Emilia, Sonja och Emma

Inga kommentarer: