söndag 24 oktober 2010

Haha! (Märk sarkasmen kinda inlägg)

Vetni, det är roligt hur människor funkar, vissa kan ju tydligen vara helt utan sysselsättning på dagarna/nätterna.
Kom hem gående från Prisma med tunga kassar inför kvällen då jag får syn på min Alfa Romeo som står parkerad utanför huset. Någon hade "tvättat" min bil med en Subwaymacka... det var majonäs, sallad, rödlök och brödbitar över hela framrutan och passagerarrutan. Om detta är personligt måste det ju vara en bloggläsare eftersom jag så många gånger upprepat hur mycket jag älskar Alfan... Men jag skulle vara tacksam om ni låter bli den i fortsättningen.
Och till dig/er som gjorde det, hoppas ni har förstoppning idag, det var ju inte ens ett fullkornsbröd.

De första provocerande kommentarerna har också börjat trilla in ser jag. Riktigt roligt, om jag får säga det själv, ska bli kul att se vad ni hittar på, och ännu roligare ska det bli att svara på allt.

2 kommentarer:

Isa Fisa sa...

Meh! Orka göra nått sånt! Va va de för snorvalpar? Ja, vissa har för lite och göra helt klart..va e de för fel på människor?!

Anonym sa...

Bara sorgligt att ngn måste göra en ledsen på de viset. Nånting är det ju som är fel med dem iaf.