torsdag 21 oktober 2010

Pedant fd dansös

Godmorgon! Lägenheten är tipp topp efter två nätter i rad av städning till lååångt över midnatt. Alla mina kläder är prydligt vikta i antingen garderob, säckar eller lådor och golvet är tvättat och blankt. Nu panikerar jag en aning bara över ifall jag glömt något som jag kommer få ångra sedan. Tre visningar idag under tiden jag är på jobbet... spännande.

Såg två dansfilmer + Arn igår under klädvikningen och städningen igår, jag är inspirerad. Inte till att fäkta med svärd utan till att dansa. Varför varför varför är det alltid så att man inte kan vara klok när man är yngre. Nu säger jag till exempel; varför slutade jag dansa när jag var yngre!!??!?!  Jag vill ju också kunna och jag vill också ha en sanslöst snygg danskropp!


Huga! Jag försöker ju iallafall köra på en snygg pose.. 1st fail of the day.

Inga kommentarer: