lördag 30 oktober 2010

Lördag i Kokkola

Jag måste säga att den mysigaste stunden på dagen är strax innan öppning på jobbet. Ni vet, domdär tio-femton minutrarna innan man ska, i mitt fall, rulla upp dörrarna för dagen. Det finns absolut inga måsten, förutom att öppna i tid då. Men det är som att det skulle vara en helt annan fas, att jobba och tiden i jobb, före jobb. Då man, i mitt fall, får sitta och knapra på en kardemummakaka och dricka en capuccino från Robert's som ligger vägg i vägg med Blossom. Och så är det ju faktiskt fruktansvärt roligt att jobba också.

Igår blev även ett nytt Mollyplagg mitt - ni ser smygglimtar av det på bilden.
Idag ska jag på förlovningsfest och senare blir det förhoppningsvis någon typ av Halloweenfirande, vad exakt är ännu rätt oklart. Önskar att man kunde sova på jobbet en stund, för jag är verkligen fruktansvärt trött!

En liten parentes ännu om den pågående tävlingen nedan innan jag sätter igång. Fast ni deltar nu så betyder det inte att man inte får tävla nästa gång. Man får tävla hur mycket som helst så kom igen nu människor - tävla! Jag tycker det är så kul då det är många mer och tävlar, och det är ju helt gratis för er! :)

3 kommentarer:

Sanne sa...

Du har ju verkligen lyxit nu när även arnolds har öppnat där i köpcentret! Jag fullkomligt älskar donitsarna där... :)

Saray sa...

Jag e RÄDD för donitsarna! :D Arnolds e precis runt hörnet och jag har bestämt mig för att inte ens försöka mig på en, dom e så grymt goda och jag har så grymt dålig karaktär så när det är Jag VS. Donitsarna är jag chanslös om jag väl börjar... :D

Sanne sa...

ääh! njuut av dom istället! arnolds är iallafall höjdpunkten på mina shoppingdagar i kokkola nu för tiden! :) skippa rädslan för donitsarna, NJUT!!! :D