måndag 18 oktober 2010

Veckans mysfaktor

För att riktigt kompensera för dagens, på grund av jobbet, glesa bloggande så tänkte jag att jag kunde sätta upp denna veckas mysfaktor.

Ni har säkert redan sett skymtar av den här i bloggen men här är min fina, supervarma long lovely knit från Odd Molly. Jag blev totalförälskad direkt jag såg den och var tvungen att ta med den hem. (Drömde till och med om den). Koftan är så varm att jag kunde sitta i den på en 6 grader varm Jaromatch för några veckor sedan och inte frysa alls. Det ni.
Finns att köpa på Blossom för de som är intresserade.


7 kommentarer:

Isa Fisa sa...

vad kostar denna på blossom? :)

Saray sa...

Den är 229€ och värd vartenda öre. Luddar inte och gjord av 80% lammull. :)

Isa Fisa sa...

oki typ samma pris som på nelly.com då :) jo jag tror nog den e värd varenda slant! lite dyrare kläder/väskor/skor brukar va de:) hmm..undrar om ja ska våga mig på en..jag vill, men dyyrt! ha redan unnat mig allt för mycket dyra krejjer i år :P

Saray sa...

På Nelly e den 279 sku jag säga. Så den e ju 50€ förmånligare på Blossom ;)

Isa Fisa sa...

haha ja de kan hända, visst he va nå på 200;P på nelly får man köpa på avbetalning dock int på blossom;P meen ja ahr ju mitt visa kort o mitt master card så om int ana kan ja ca-chinga me nån av di:P

Saray sa...

Mastercard e bäst men också värst! Det är nog många gånger det kliat att använda det, men det är mycket lömskt så jag vågar int riktigt om int de riiiiktigt krisar. :D

Isa Fisa sa...

haha jo jag vet, lömska saker man har i plåmsan..uss...men ganska trevliga då de kniper jajja :) Vet du om de finns nå i storlek xs eler s kvar? har inte haft tid o va in o kolla..jopp jopp o skola skola massa på gång :P