fredag 1 oktober 2010

Detta hände igår...

Jag fann mig en favorit, det klickade direkt.





Emma och jag var nära att stanna hos dem hela natten igår. Jag är totalt såld. Och nej, jag är inte realist, jag är impulsiv och jagvillharighthererightnow-ist.

Rekommenderar att alla springer till Tavast bondgård och hämtar varsin liten söt en, annars tar jag dem allihop vilket resulterar i att familjen säger upp bekantskapen med mig, så snälla, gör mig en tjänst och hämta varsin liten söt en.

Minigrisbebisarna var också toksöta.

5 kommentarer:

Malin Nyman sa...

Men herregud i himelin va underbara!!! TÄnk om man bara sku kuna få ta... åh.. suck :D

Anonym sa...

vad har de för pris på dem, är de renrasiga? :)

Saray sa...

De är inte renrasiga, mamman är renrasig labrador och pappan är en blandis på två olika. Men dom blir otroligt fina kan jag garantera, har sett många tidigare valpar från Tavast växa upp. Tror att min kompis köpte sin för kanske 100-300€ men om du är intresserad kan jag ta reda på exakt. :)

Sundströms ZOO sa...

De där kostar 300€. Jag blev förälskad i en också, en hane som också var brun, kanske samma som du klickade med? skulle verkligen kunna ta hem dem allihopa :)

Anonym sa...

300€ för en blandras???? det är ju förskäckligt! skulle inte rekomendera det! De låter ju sina hundar springa lösa i byn och sedan när de får valpar cashar de in 300 euro /valp!? Satsa på en renrasig istället så vet du vad du får för pengarna!