tisdag 5 oktober 2010

On my wrist

Idag köpte jag ett Humanity-armband. Har länge tänkt köpa ett och eftersom vi säljer dem på Blossom kunde jag inte längre låta bli. Så det fick bli ett cognac-färgat medellångt. Gillar verkligen hur de tryckt ordspråken i olika typsnitt och det blir snyggt i silver. Är nog en silvermänniska trots allt. Under mitt Humanity-armband ser ni mitt andra, lite äldre armband från Bijoux by Us, de gör en massa fina saker och ligger dessutom i en lite billigare prisklass. Finns också att köpa på Blossom, de har två olika textföljder. På mitt står orden SOLIDARITY UNITY HUMANITY FRIENDSHIP ingraverade så det följer lite samma stuk som Humanity-armbanden.


Det var allt från mig idag, i morgon bitti har jag tänkt stiga upp tidigt för att sitta och njuta på Fredrika innan jag kör iväg till Kokkola. Har inte läst annat än webtidningen de senaste dagarna så jag har inte hunnit med pappersvarianten...

2 kommentarer:

Alina sa...

O jag har en i svart, fast visste int att ni säljer dem på blossom:) kul

Saray sa...

Ne, vi har just börjat. :) Finns både som bara en remsa med ett budskap på, sen medellånga som e vanligast och såna som e enoooooormt långa. :D