tisdag 19 oktober 2010

Tips på billiga juldekorationer

Idag fick jag julfnatt på jobbet, oftast då allt annat går dåligt för jag iväg tankarna till något helt radikalt. Nu är ju Julen inte så radikal längre men ändå, det är ju bara Oktober. Hursomhelst, jag köpte ståltråd och så hittade jag även glasstjärnor för 50c styck på Blossom med färdigt hål i, och när jag kom hem satt jag igång att pyssla. Nu har jag julgransdekorationer som kommer bli finfina bland allt grönt, glitter och alla färger. Dessa stjärnor skulle passat ypperligt att trä på ett långt band och låta dem dingla över kakelugnen, fönstret, spisen eller något annat ställe som kan behöva pyntas upp lagom till juletider. Låt fantasin gå lös! Ni blir inte många eurosar fattigare för det. 

Nu ska jag sätta igång med något lite viktigare, har nämligen tre visningar av lägenheten inbokade till Torsdag, så jag måste verkligen få det att se dugligt ut här tills dess. 


Inga kommentarer: