lördag 11 april 2009

Bränd skinka

Aaaaaooo!! Vilken pina! Min bak bränner som om jag sku sitta på nålar. Tog precis ett bad, första gången efter att jag rengjort det gamla badkaret med Cillit BANG, det funkade ju super men det hade trots det lämnat så fläckar kalk på botten som blivit sträva istället för gula. Ouch! Ingen aning hur det kan svida så här mycket!

Nu sitter jag och väger för och emot om jag ska åka till Sabinas eller ej. Grejen är den att jag fortfarande har läxor och inspelningar på dagens lista över vad jag måste få gjort innan kvällen stundar. Vi får se. Förmodligen blir det utgång ikväll, bortskämda jag som är van med att slippa in för 2 euro med Kristian vet inte om jag vill betala 8 euro, ska i alla fall vara nykter hela kvällen. Det är skönt att inte behöva dricka. Är inte förtjust i att vara påverkad alls. 
Fy alltså vilken partypooper jag är.


Inga kommentarer: