tisdag 21 april 2009

Pyjamasparty med finkusin

Nu har jag äntligen installerat mig vid residens Sundström inför en helkväll med min favoritkusin Sandra.
Vi har gjort i ordning frukt och grönt med dipp och gör egentligen inget annat än förbereder oss för en myskväll. Pyjamasparty för två helt enkelt. Jani och Kristian önskade dock bilder av vår kväll i form av underkläder och kuddkrig. Detta kan vi dock inte lova, alls. Det enda jag nu kan hoppas på är att min kära andra manliga hälft och katt överlever utan "kvinnan i huset för en natt". Mest oroar jag nog mig för mannen, Peppi är ju kvinna hon också så varför skulle inte hon fixa det?

Det blir beslutsångest på schemat så småningom, F.R.I.E.N.D.S eller Sex & The City är en svår nöt att knäcka. Några förslag? Båda två funkar ju så bra till en tjejkväll med kusinen.

Kommer dock aldrig glömma gången för länge sedan på ett Sursikdisco, när en okänd människa kom fram och frågade: "Hej, visst har du en syster?". Jag svarade ju förstås 'Ja' och gensvaret jag fick var "Ahaaaa! Så de e du som e Sandras lillasyster!". Lite bittert fick jag ju då rätta denna entusiastiska människa med ett: "Nej.. Sandra är min kusin och hon är nästan två år yngre än mig *gnissel*".

Nu ska vi se vad vi kan få till stånd av denna kväll. 
Mys, skoj och kvalitetstid kan dock garanteras.
Måste dessutom dra på mig pyjamasbyxorna nu, ingen myskväll i jeans icke!













Sandra som stolt visar upp vårt kvällssnacks

Jag sitter och gör mig snygg

Inga kommentarer: