lördag 4 april 2009

Män som hatar kvinnor

Jo just det, den såg vi igår också, mamma och pappa ringde och bjöd in oss.
Filmen var bra tyckte jag, inte för lång, inte för kort och de fick med rätt mycket av det viktigaste från boken, men jag skulle kunna rekommendera att man faktiskt ser filmen förrän man läser boken. Mest stolt är jag nog över att jag vågade se (om än kika mellan fingrarna ibland) hela filmen. Jag är rätt känslig när det kommer till thriller, skräck osv., det har jag alltid varit. Men den här gången gick det bra faktiskt.

Nu sitter vi och slappar i sofforna, jag, Roxie, Petsku, Krisu och Peppi.
Tre fotbollmatcher lär ska komma idag... SHIT! Ge mig min Gameboy!
Kristian och resten åker i morgon, tidigt. Men trots det får vi se om det blir en Madisonvända inför sista matchen, ("wohoo"). Men mest lutar det nog åt att vi ska se I am Legend som kommer på Canal+. Jag var på den på bio med vän E, men då var jag livrädd och kunde inte se mer än högst 1/5 av filmen... Vi får se om vi kan avancera till två femtedelar idag då...

Nu ska jag faktiskt gräva fram min Gameboy. Huoh!

Inga kommentarer: