lördag 11 april 2009

Sömntuta

Whoa! Tiden bara flög igår. Ligger fortfarande i min säng och mår mycket bättre, Kristian väckte mig med ett glatt och hurtigt "Heei!" och jag kunde inte för mitt liv förstå hur han varken mådde illa eller var trött. Jag somnade nämligen halv 4 i morse och han hade tydligen somnat 4. Lägger man alkohol på det som han gjorde kan man ju inte må bra. Men tydligen.
Han hade iallafall bestämt sig för att spendera ännu en natt vid sin väns villa, vilket inte rör mig så mycket, tycker mer bara att det är skönt att han får vara där med sina närmaste vänner.
Sen får jag ju hem honom klockan 21 i morgon, ska se hur min far mår i morgon, kanske man kunde köra och hämta honom till och med. Vi får se.

Dagens program är lite dimmigt. Ska jobba på datorn med mina historiauppsatser. Vid något tillfäller är jag ju även tvungen att hämta själva datorn jag ska jobba på, min Mac har inget Word efter att de fixade den senast. Och så ska jag låna degblandaren av mamma till att baka morotssemlor i morgon. Har dock ingen aning om hur man gör det, så det blir ett intressant projekt.

Nu borde jag stiga upp och stiga i duschen.

Inga kommentarer: