måndag 13 april 2009

Flow


Idag har jag upplevt något fantastiskt. Kristian har träningar i Norrvalla, åkte klockan 4, kommer hem nio så jag tänkte att jag kunde göra lite quality-work så länge. Eftersom datorn med Word är hemma igen så började jag jobba på min historia igen och för första gången i mitt liv har jag upplevt "flow". Ni vet då man tappar grepp om tid när man jobbar så intensivt och hängivet med något. Från halv fem till åtta hade jag detta magiska momentum of losing time and space. Det kändes som högst en timme och när jag såg på klockan hade det bara susat fram ett par timmar, sådär bara! Nu vill jag bara göra mer, men jag hinner inte, Kristian kommer hem igen snart och kvart över börjar Fast and The Furios. Den hade vi tänkt kolla. Om vi hinner i tid vill säga.

Och oj, för er som missat, min Kristian är återigen hemma!

 

Inga kommentarer: