lördag 11 april 2009

Jag triumferar!

Sitter och ser Robinson och äter nötter och vindruvor med rullar i håret. Jag njuter. Borde börja sminka mig, i stället mångsysslar jag och växlar Stieg Larsson och Robinson med en söt liten tjejbok jag fick av mamma. Här är ett nyttigt citat ur boken:

Om jag fick leva om mitt liv...
skulle jag göra flera misstag.
Jag skulle slappna av, släppa loss.
Jag skulle bete mig tokigare
än den här gången.
Jag skulle se mindre allvarligt på saker.
Jag skulle ta fler risker.
Jag skulle resa mer.
Jag skulle klättra i högre berg
och simma över fler floder.

- Nadine Star

Jag pratade finska idag, med en tjej och hennes Rottweiller. Hon ställde några frågor om Roxie, som också var med mig då.. I all triumf skrev jag även på finska åt K och berättade om bravaden. Han var stolt.

Nu ska rullarna ut och fler rullar in. Tjockt hår kan vara jobbigt ibland.










Inga kommentarer: