måndag 27 april 2009

Gårdagen-vårdagen

Hittade ingen kamerasladd igår så jag orkade inte börja skriva ett bildlöst inlägg igen, jag blir ju själv uttråkad av det, utan bilder har jag ju inte så mycket att säga och då blir jag bara tråkig.

Vi tog en promenad i kvällssolen, vi såg vårtecken i form av svanplogar och jag blev bjuden på glass. Jag älskar att bli bjuden, dock fick jag lite skuldkänslor då Kristians glassboll åkte i backen efter första slicket och han vägrade att ens smaka på min efter det, stolthet you know. Stackarn.

Dock gav han tillbaka på sitt eget lilla sätt genom att smätta mig med små kvistar och stänga in mig i min egen tröja för att sedan dokumentetera det. Kände mig inte så snygg men tänkte att jag ändå kan sätta upp den.

Nu har han kommit tillbaka från frisören och vill uppenbarligen ha lite kärlek, han är inte nöjd med sitt hår, men jag är! MYCKET!

Han passade även på att lämna ett litet spår i min blogg:
"jag älskar sara"

Fyndigt.


Inga kommentarer: