torsdag 9 april 2009

Obsession

Jaha, så ligger man här igen då. TOTALT klarvaken. Jag har dåligt samvete. Jag var elak igen. Näe, inte elak, men jag betedde mig sådär halvomoget mot min älskade pojkvän som för tillfället är i Tyskland och som just denna kväll tar några öl med laget. Jei. Några öl med laget och jag blir nojig, jag behöver seriöst hjälp. Det finns ju inget att oroa sig för med den här killen, det är väl spöket av ett gammalt spöke som ställer in mitt huvud på noj-mode när jag hör ordet öl. Skärpning kvinna, vi lovade ju varandra att bättra på våra sätt att behandla varandra. Ett-noll till Kristian nu då. Detta kan jag inte acceptera. Nu måste jag verkligen skicka honom ett meddelande där jag får förklara att jag nog vill att han ska ha roligt, och sen något gulligt i stil med Mä rakastan sua, tuu kotiin nyt heti. Nä, det där var inte ens gulligt, bara beroendevarning. GAAAH!


Ligger i sängen med kisse vid huvudet. I rummet intill ligger två småsnarkande tjejer som dyrt och heligt lovade att stanna upp hela natten. That's it, you are not trustable anymore. Näe, det kommer andra chanser. Skulle sova jag själv om det inte vore för mitt förbannade samvete, (snarare min obsession).


Nu tystnade flickorna.

2 kommentarer:

Mia sa...

Tack, har nog fastnat inne hos din blogg några gånger också :) Länkar gör mig bara glad! :D

Miia sa...

Oj, nå bra att han kommer hem snart. Jag tror att jag vet va du menar. För mej det är jättesvårt att lita på människor, för att dom har gjort så hemska saker åt mej. Fast jag vet att vissa ska inte göra och att man kan lita, kan jag inte ändå. Jag vill inte bli besviken igen och igen. "Gamla spökar" har jag också. Därför har jag två år sen bestämat att jag ska aldrig ljuga, int ens av små saker. Men här i Jeppis det hjälper inte och alla talar dåligt iaf... Jag skulle vilja lita på männskor men det är så så svårt tyvärr. :( Hoppas att du förstår va försöker jag skriva. :D