tisdag 7 april 2009

Ett sant nederlag

Idag har en av mina största rädslor blivit verklighet. Tur är det på ett sätt. 
Körde bra idag och åkte som sagt till gym sedan med pappa och mamma. 
I slutet av sessionen rådfrågade jag käre far om hur jag ska få bukt med mina klena nedersta magmuskler. Har varit så besviken på att jag inte lyckats göra sista biten av Kristians tuffa magövning. Han visade mig några men kom snabbt fram till att det var något som inte stod rätt till så han bad mig visa hur jag vanligtvis tränade magen på en viss maskin. Till min stora
 förskräckelse visade det sig att jag inte har EN ENDA liten bra magmuskel, så som jag legat i med träningen. Vilket nederlag! I stället har jag tränat höftböjarmuskeln, vilken nu är väldigt stark tydligen. Men värdelös. Jag vill ju ha magen i trim ju! Jäklar!
Så nu blir det att ligga i HÅRT med magmusklerna framöver, på rätt sätt!!!

Nu kollar jag ManUmatch på teve och har precis duschat.
I morgon blir det pyjamasparty för hela slanten. Ska se hur det artar sig.
Vi håller tummarna.



Inga kommentarer: