tisdag 14 april 2009

Dålig dag

Idag har jag en alldeles utomordentligt usel dag. Lägenheten ser ut som värsta bombnedslaget och min mage krampar. Jag har historiaprov snart, träningsabstinens och är sångsjuk, jag vill alltså sjunga, uppträda, leva. För det är då jag lever, och kanske därför jag känt mig så nere på senaste.

Har fått sitta och höra på Kolli, Jonttu och Krisus nya påhittade smeknamn åt mig, förut vad jag avundsjuk på de som hade smeknamn, men efter att ha hört dagens ranson är jag rätt nöjd med Sara. Nu har de återigen åkt iväg till Norrvalla för utomhusträning och är tillbaka klockan 18. 
Jag borde studera och fortsätta på historian, samtidigt försöker jag hålla Peppi borta från balkongräcket. Hon är så klumpig att man aldrig riktigt vet vad som kan hända.

Inga kommentarer: