torsdag 9 april 2009

Sisådär,

Nu var det sista påskgodiset inhandlat och nu kan jag bara invänta en skön helg med kanske några harar och häxor vid dörren. Nej, fel! Jag har för mycket att göra för att bara vänta, Historia måste göras och inspelningar måste göras. GAAH! Jag började ju så bra i början av veckan och nu står jag och trampar igen just för att jag är så himla lat och världens expert på att skjuta upp saker. Det måste nog vara något av en specialitet.

Nu ligger jag i min säng igen, ligger egentligen här endast i rädsla för att möta bombnedslaget i vardagsrummet från igår kväll. Har hunnit vara på gym så där är jag på plus i alla fall. Har tränat dom där förbannade magmusklerna som jag varit tvungen att återfinna där under allt fett. Det var skönt. Får se hur det blir i morgon, blir nog ett kort pass i morgon också. 

Pratade med min härliga, underbara pojkvän igår, han ringde klockan halv tre på natten. Hans ursäkt, han hade varit ute på puben och där borta i Tyskland var klockan faktiskt bara halv två. Kan han inte ringa/skicka mitt på dagen i stället? Det är så mycket mer uppskattat.

Nu ska jag försöka bemöta förödelsen där borta i andra rummet. På med hårdhandskarna nu bara. Här ska städas! Igen.

Inga kommentarer: