onsdag 22 april 2009

Friends och gamla bilder

Vaknade kvart över 8 i morse. Hade en hel del knäppa drömmar inatt, vaknade lätt vemodig.
Nu sitter vi och ser Säsong 4 av F.R.I.E.N.D.S i väntan på att taxi in till stan ska gå, Sandra börjar klockan 11:45 och jag har lunch med pappa 11:40 så det passar bra.

Min röst har försvunnit nu, förkylningen är förvärrad och idag ska jag städa i fammos höghus i flera timmar, inte så värst lockande. Morgondagen blir förhoppningsvis bättre, jag och Roxie ska träffa min vän Emma och kanskekanske baka. I alla fall blir det hemskt roligt att få umgås igen, speciellt då Roxie och Zamba får vara med varandra också.

Hittade några gamla bilder på Sandras backupminne igår, vad jag förändrats på tre år!



15 år, men denna min känner vi ju igen

15 år, ung, dum, lycklig
16 år, mörkhårig, mörka tider














17 år gammal innan Thailand, gott skick


Inga kommentarer: