tisdag 28 april 2009

Dyrbar njutning

Nu när Kristian är borta betyder det att jag har gränslös användning av hans dator. Vilken inte råkar vara en Mac som min, vilket betyder att jag hämtat Sims från hemhemmet och nu står alltså valet mellan att spela Sims eller att återigen se Marley and Me, båda dess valalternativ kommer att ske genom dataskärm så valet är hårt.

I vilket fall som helst kommer jag ha möjlighet att njuta av halva pappas Paradisask som han så snällt delade med sig av. Så jag kommer och sitta och göra som olyckliga, bortskämda kvinnor gör på film och bara äta halva pralinen för att sedan kasta tillbaks den i lådan. Som ett bevis på att jag aldrig tycks vara nöjd. (Dock kommer jag till skillnad från dem att äta upp alla som jag tycker att är goda, och bara slänga tillbaks de äckliga.)

Vi körde lite ikväll också, det gick bra, när jag sedan körde hem gjorde jag det alldeles utan direktion, fantastiskt! GREAT SUCCESS! Så var vi till Citymarket där snällpappa återigen hjälpte fattiga mig att köpa lite nödvändigheter inför min ensamma vecka.

NU ska jag återgå till mina praliner och Sims eventuellt Marley and Me.

Inga kommentarer: