lördag 18 april 2009

Hängigt

Hej på er!
Hemvägen från Vasa igår var läskigt märklig. Det snöstormade för er som missat, skitkonstigt att den här våren aldrig kan ta fart. Nu ligger återigen ett skirt lager snö på marken utanför vårt hus och även om solen skiner är det ju svinkallt! Stackars Jaromänniskor som spelar utomhus i Norrvalla en dag som denna. Undrar hur matchen går, någon som vet?
Ikväll var det tänkt att jag skulle åkt till Vasa med ett gäng kompisar men det blir nog ingen utgång där i alla fall, vaknade i morse med enorma slemmängder i halsen och när jag bad Kristian göra gröt blev det mest ett kvävt, hest "wääwääwöö". Vad händer nu igen?

Nåja, han kommer i alla fall hem klockan 15 och jag sitter och funderar på om jag ska gå och köpa lite mjöl, känner för att baka bröd igen. Men jag tror jag håller mig till att städa i stället. Nog hinner jag baka alltid.

Nåja, som sagt, ska skrida till verket och börja städa här nu...


Inga kommentarer: