tisdag 14 april 2009

En lista


Namn: Sara

Piercingar: Bara fem allt som allt i öronen

Tatueringar: Vill jag ha, två stycken.

Längd: 163, högst

Skostorlek: 37

Hårfärg: Blond

Fräknar: På sommaren

Motto: Det varierar


Kär? Mycket

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, ibland, men bara jag får vara med K är det okej här.

Tycker du att du är attraktiv? Ibland, ibland är jag äcklig

Dricker du? Sällan

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? Bed Head Dumb Blonde (ironiskt nog)

Vilken parfym använder du? Varierar. Brukar blanda en av Ks 20 parfymer med mina egna DKNY eller Calvin Klein

Vad är du rädd för? Eld, fruset hav (iskallt vatten), el, att någon närastående går bort

Gillar du att tvätta? Tvätta vad?

Gillar du berg- och dalbanor? Älskar dem.


Senaste...

Filmen du hyrde? Australia (bör ses!)

Filmen du köpte? Mamma Mia

Låten du hörde: Youth of Today - Amy MacDonald

Låten du laddade ner? Emilia Torrini - Why

Personen du ringde? Mamma

Personen som ringde dig? Pappa

TV-program du såg? Friends

Person du tänkte på? En vän



Favorit...

Låt: Ingen aning, har så många

Sak att göra: Mysa, sjunga, sporta, njuta av sommaren

Sport: Fotboll, basket

Dryck: Äppeljuice

Kläder: Klänningar

Film: Måste säga Australia för tillfället, den var precis som jag ville att den skulle vara

Bil: Min 20-åriga Alfa Romeo såklart ;)

Serie: F.R.I.E.N.D.S


Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Haha, ja.

Gråtit över en flicka? På vilket sätt? Ja.

Ljugit för någon? Ja.

Varit i slagsmål? Nej.

Blivit arresterad? Nej.

Träffat någon från internet IRL? Ja.


Antal...

Gånger du varit kär? På riktigt: 3 ggr.

Gånger ditt hjärta brustit? 2 ordentliga gånger, resten är bara pubertetstrams

Hjärtan brustet på grund av dig? Jag vet faktiskt inte hur jag ska svara på det.

Tjejer du kysst? 3 :D

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Kan nog räknas på en hand.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Kan jag inte räkna.


Senaste...

Boken du läste? Män Som Hatar Kvinnor- Stieg Larsson.

Personen du fick e-mail av? Min filosofilärare.

Personen du fick brev av? Kristian

Personen du fick sms av? Kristian

Gången hela din familj åt middag tillsammans? I Fredags

Saken du köpte? En kattsandlådespade




Vad har du gjort idag? Jobbat på historiaessäer, sprungit, styrketränat, dansat, handlat, gjort mat.
Var det kul? Ja, det kan man väl säga.

Brukar du svära mycket? Nej, om jag är riktigt arg.

När stiger du upp på morgonen? Runt 9-10.

Vad har du på dig? Jeansshorts, vit t-shirt med lemurtryck och beige morgontofflor

Vad ska du göra ikväll? Bara jäsa framför fotboll.

Vad är du allergisk mot? Choklad, apelsin, köld, för mycket sol och ketchup

Var har du ont? Magen

Använder du hårspray? Ja, men bara på tillfällen då jag ska på fest el.dyl.

Kan du stå på händer? Ja, någon sekund.

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Hellström

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Nej, inte så värst.

Är du glad nu? Neutral.

Var du glad igår? Ja.

Vad dansar du till? Det mesta.

Kan du sjunga? Ja.

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti.

Land du vill besöka? Tanzania, Madagascar och Brasilien.


Inga kommentarer: