lördag 18 april 2009

Morgonstart

Jag antar att jag får börja med en lista. Kopiera bäst ni vill!

Lovar du att vara ärlig? 


Du heter: Sara


Smeknamn: Sarski, Sarushka, Sassy, Joe, (De två första är jag inte så förtjust i dessvärre.)


Låt som när du är ledsen sörjer till: Vet inte. Men Goo Goo Dolls' Iris gör mig grymt sentimental


Beroende av: Musik, annars blir jag knäpp


Vad tror folk om dig: Att jag är en osocial, tönt som är beroende av sin pojkvän


Stämmer det: Nej, jaa, kanske delvis, jag är lite svår med människor, men jag vill gärna vara med. Och jag                         klarar nog mig utan K om jag måst, men nog är det ju skönt att jag int måst.


Vad får du oftast komplimanger för: Ögonen


Vad säger du för att imponera på någon: "I'm very bendy" (Phoebe), näe, jag vet faktiskt inte.


Hur imponerar man på dig: Man visar att man kan rikta sitt intresse på bara mig om man pratar med mig.


Brukar du skratta för dig själv: Det händer.


Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Jag har inte sett det, men Susan Boyle på Youtube från engelska                                                                     Talent lär vara så man får rysningar. Ha en bra dag"


Var bor du: I lägenhet med K och Peppikissen


Trivs du där: Jag trivs med sällskapet, men det skulle kunna vara större..


Äger du några converse: Ett gammalt mörkblått par som nu har blekts till lila.


Sprit, cider, vin eller öl: Allt utom öl funkar, och "sprit" i den benämningen att jag får det i en drink.


Brukar du bli för full: Jag är inte full så ofta och jag har nog inte blivit (enligt mig) för full mer än 2-3 ggr.


Är du allergisk mot något: Sol, kyla, apelsin, choklad, ketchup


Hur svarar du i mobilen: Beroende på person varierar det mellan: Hi!, Heeeej, Hallå?, Moi!, Sheeena!, Sara


Antal timmar sömn inatt: Duktiga 9 timmar


Brukar du komma i tid: Förhoppningsvis men jag är en riktig tidsoptimist så oftast på sista minuten.


När mår du bra: I solen, i en klänning eller annat fint klädesplagg, med K, efter träning


När blev du fotad senast: Förra veckan


Hur känner du dig nu: Tudelad


Vanligaste färg på dina kläder: Något mönster, svart, blommigt 


Vad tycker du om fötter: Det vi går med, borde tas hand om mer än de gör


Vad saknar du: Sommaren 2006, Sverige-Emma, Musiken och allt härligt det medförde


Hade du en bra kväll igår: Den var riktigt trevlig!


Favorit dryck på morgonen: Äppeljuice


Rakar du benen: Ja, men jag är inte hysterisk


När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 22-23..


Är du blyg: Blyg, osocial? Skillnaden är hårfin. Det beror på hur bekväm jag känner mig.


Sysslar du med någon idrott: Sysslade med basket och fotboll, skulle gärna börja igen.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror på attraktion, och intresse vid första ögonkastet.


Har du spytt offentligt: Nej!


Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Haha, jaa-a, vad tror ni?


Är du nöjd med ditt liv: Rätt nöjd. Det kan bli bättre!


Är du bortskämd: Det kan man väl säga, men här inte heller så att det blir skrytsamt.


Vad gör du i morgon: Tar det lugnt, bakar kanske bröd.


Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Liv Tyler, Bono


Vad längtar du till: Till sommaren! Tills jag får börja jobba!


Har du bra vänner och äkta vänskap: Jag har några, väldigt få, mycket bra vänner.


Vad använder du för schampo: Bed Head - Dumb Blonde


Hur gammal är du: Blir 19 om 3 månader


Tycker du om någon just nu: Jag älskar någon just nu.


Gröna eller röda äpplen: GrönAST ska de va!


Gillar du golf: Mer och mer inser jag att jag är illa tvungen att börja med min familj, pojkvän och hans                                familj som hängivna golfare. Suck.


Vilken tid gick du upp idag: Klockan halv 10.


Har du sovit i din egen säng inatt: I gemensam säng, ja.


Har du strumpor på dig nu: Det har jag.


Är det okej att gråta: Klart det är!


När grät du senast: Två veckor sedan.


Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, köpa ett fint stort hus, lägga undan.


Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Haha, nej!


Har du piercing: Bara i öronen.


Vill du gifta dig: En dag.


Vill du ha barn: Också en dag.


Solar du ofta: Bara på sommaren.


Är du bra på att laga mat: Ja, det är jag.


Är du flygrädd: Nej, men kan bli lite skakis vid turbulens.


Hur vig är du: Jag brukade vara rätt vig, inte så mycket länge däremot.


Är du musikalisk: Det är jag väl.


Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.


Vilken är din favoritglass: Aino - Choklad, Sias De Leche


Tror du på ett liv efter döden? Ja, men svårt att förklara hur.


Tycker du om sushi? Ja, jag ÄLSKAR sushi!


Vad äter du helst när du ser på film: Godis!


Har du tandläkarskräck: Nej, men jag tycker inte om då någon gräver mig i munnen.


Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska, jag funkar bättre då.


Vilken ögonfärg har du: Grönblå, turkos, det varierar


Har du någon gång gråtit dig till sömns: Hundrafemtioelva gånger närmare bestämt


Röker du: Nepp


Hur ofta tränar/motionerar du: Ca 5ggr i veckan


Senaste låt du hörde: People are People - Depeche Mode

Inga kommentarer: