fredag 24 april 2009

Plågostund på kommande

Idag är en såndär tråkdag då man vet att man har totalledigt men ändå inte riktigt kan slappna av för att något saknas. Dessutom är det stökigt här hemma. Borde börja med disken, annars skulle jag gärna ta en promenad på stan men no money no funny, men promenera kan man alltid.

Sitter och betraktar några pojkar som klättrat upp för en stege upp på taket till ett typ 6-7 våningshus mittemot vårt. Ser skrämmande ut och man börjar fundera om man själv skulle varit sådär modig i den åldern. Visst var jag modig men jag var alltid lite smårädd för att få skäll. Därav gjorde jag inte så mycket hyss som var synligt för allmänheten. Jag gjorde dem i smyg i stället.

Nu borde jag sätta lite smink och sen tror jag det faktiskt får bli dendär lilla promenixen..
Disken får vänta en stund. Så blir det underbara gymmet med Sabina klockan halv 15.
Jag ska plåga min efterblivna mage!

Inga kommentarer: