söndag 5 april 2009

Veckans att-göra:

Är tvungen att sätta upp en to do-list så jag inte glömmer allt jag måste göra denna vecka så ni som inte är otroligt intresserade av vad som ska göras får skippa detta kapitel.
Så, utan invärtes ordning,

  • Rensa ur garderoben, bort med allt som inte används
  • Vårstädning i specifikt höghus
  • .. samt hårfärgning av specifik farmor
  • Jobba med inspelning av fem låtar
  • Göra klart mina historiainlämningsuppgifter
  • Läsa trafikteori
  • Övningsköra varje kväll
  • Hämta ut två paket från posten
  • Städa lägenheten
  • Träna...
  • Backupa en gammal bärbar dator
  • Träffa en hemlig människa
  • Komma ihåg att njuta av ensamheten
  • ... och köpa godis inför Kristians hemkomst och upphörandet av vår godisstrejk
Och jag kan svära på att det är något jag glömt, men jag får fundera lite.

Nu - duschen. Sen, jaa, en liten paus tills pappa kommer och kör med mig.

Inga kommentarer: